Berkas:Pulau Latondu kecil.jpg

Berkas sujati(2.736x3.648 piksel, agengnyané berkas: 2,78 MB, soroh MIME:image/jpeg)

Berkas puniki mawit saking Wikimedia Commons lan minab kaanggén antuk proyék-proyék sané lianan. Déskripsinnyané ring kaca déskripsi berkasnyané kaarahin ring sor puniki.

Ringkesan

Déskripsi
Bahasa Indonesia: Pulau Latondu kecil masuk kedalam wilayah Taman Nasional Takabonerate di Kab. Selayar, Provinsi Sulawesi Selatan. Taman Nasional Taka Bonerate adalah taman laut yang mempunyai kawasan atol terbesar ketiga di dunia setelah Kwajifein di Kepulauan Marshall dan Suvadiva di Kepulauan Maladewa. Luas total dari atol ini 220.000 hektare dengan sebaran terumbu karang mencapai 500 km². Kawasan ini terletak di Kecamatan Takabonerate, Kabupaten Kepulauan Selayar, Sulawesi Selatan, Indonesia. Sejak Tahun 2005 Taman Nasional Taka Bonerate telah di calonkan ke UNESCO untuk menjadi Situs Warisan Dunia. Ada sebanyak lima belas buah pulau di Taman Nasional Taka Bonerate[1] sehingga sangat bagus untuk kegiatan menyelam, snorkeling, dan wisata bahari lainnya. Topografi kawasan sangat unik dan menarik, di mana atol yang terdiri dari gugusan pulau-pulau gosong karang dan rataan terumbu yang luas dan tenggelam, membentuk pulau-pulau dengan jumlah yang cukup banyak. Di antara pulau-pulau gosong karang, terdapat selat-selat sempit yang dalam dan terjal. Sedangkan pada bagian permukaan rataan terumbu, banyak terdapat kolam kecil yang dalam dan dikelilingi oleh terumbu karang. Pada saat air surut terendah, terlihat dengan jelas daratan kering dan diselingi genangan air yang membentuk kolam-kolam kecil.
Tanggal
Wit Kriya ngraga
Sang anyurat Fakhrizal Setiawan

Lisénsi

Saya, pemilik hak cipta dari karya ini, dengan ini menerbitkan berkas ini di bawah ketentuan berikut:
w:id:Creative Commons
atribusi wagiang pateh
Berkas ini dilisensikan di bawah lisensi Creative Commons Atribusi-Berbagi Serupa 4.0 Internasional.
Ida kadadosang:
  • Ngedum – Nyadur miwah nyobyahang malih suratan puniki ring wentuk utawi format napi ja
  • Nyampuhang – Ngubah pakaryan puniki
Ring sor kawéntenan puniki:
  • atribusi – Ragané patut ngenahang krédit sané patut, ngicénin pranala lisénsinnyané, miwah nguningaang yéning ngardi uahan. Ragané prasida nglaksanaang nganggé tata cara sané sumakuta, nanging nénten mateges yéning sang ngicénin lisénsi nyokong ragané utawi panganggén ragané.
  • wagiang pateh – Yening ragane nyampuh, ngubah, utawi ngwangun ring ajeng pakaryan, Ida patuh nyobyahang kontribusi druene ring ungkur lisensi sane pateh utawi kompatibel manut sujatinyane


Sesirah

Add a one-line explanation of what this file represents
Takabonerate sescape

Items portrayed in this file

menggambarkan Indonesia

pencipta Indonesia

status hak cipta Indonesia

berhak cipta Indonesia

28 Pébruari 2010

exposure time Inggris

0.01666666666666666666 detik

f-number Inggris

2,8

focal length Inggris

6,1 milimeter

ISO speed Inggris

80

tipe media Indonesia

image/jpeg

Babad berkas

Klik ring tanggal/galah anggén nyingakin berkas puniki ri tatkala galah punika.

Tanggal/GalahGambar alitDiménsiSang anganggéPanampen
mangkin3 Méi 2020 21.35Gambar alit indik vérsi 3 Méi 2020 21.352.736 × 3.648 (2,78 MB)RizalubunUploaded own work with UploadWizard

Panganggén berkas ring jagat

Wiki lianan ring sor puniki nganggén berkas puniki:

Métadata